.:Programozási nyelvek 1
VisszaElőreKisebb betűméretNagyobb betűméretNormál betűméretOldal nyomtatása

Előadás

Hét

Dátum

Téma

109.08.

Logo I.

Logo alapok, sokszög, kör, pont
209.15.

Logo II.

Logo sokszögek, forgatás, térkitöltés, mandala, koorfinátarendszer
309.22.

Logo III.

Rekurzió Logo-ban, spirál, tételek, csillagok, sorminták, mozaikok
409.29.

Logo IV.

Rekurzió Logo-ban, fák, fraktálok
510.06.

Logo V.

Funkcionális Logo, programozási tételek Logo-ban
610.13.

NetLogo

Modellezés és szimuláció
710.20.

Scratch I.

Animáció
810.27.

Őszi szünet

911.03.

ZH

Logo gépes ZH

1011.10.

Scratch II.

Játék/1.
1111.17.

1211.24.

Scratch III.

Játék/2.
1312.01.

Programozás tanítás kérdései

A teknőcgrafika, a robotika, az animációkészítés és a játékfejlesztés áttekintése

1412.08.

ZH

Scratch gépes ZH
Oldaltérkép

A portál motorja: CMSimple | CMSimple Legal Notices