.:Programozási nyelvek 1
VisszaElőreKisebb betűméretNagyobb betűméretNormál betűméretOldal nyomtatása

Előadás

Hét

Dátum

Téma

109.08.

Logo I. - Scratch I.

Logo alapok, sokszög, kör, pont
209.15.

Logo II. - Scratch II.

Logo sokszögek, forgatás, térkitöltés, mandala, koorfinátarendszer
309.22.

Logo III. - Scratch III.

Rekurzió Logo-ban, spirál, tételek, csillagok, sorminták, mozaikok
409.29.

Logo IV. - Scratch IV.

Rekurzió Logo-ban, fák, fraktálok
510.06.

Logo V. - Logo I.

Funkcionális Logo, programozási tételek Logo-ban
610.13.

NetLogo - Logo II.

Modellezés és szimuláció
710.20.

Scratch I. - Logo III.

Animáció
810.27.

Őszi szünet

911.03.

Scratch II. - Logo IV.

Játék/1.
1011.10.

Scratch III. - Logo V.

Játék/2.
1111.17.

Scratch IV. - NetLogo

Játék/3.
1211.24.

Programozás tanítás kérdései

A teknőcgrafika, a robotika, az animációkészítés és a játékfejlesztés áttekintése

1301.05.

Logo ZH (14:00)

1401.12.

Scratch ZH (14:00)

Oldaltérkép

A portál motorja: CMSimple | CMSimple Legal Notices