Hét | Dátum | Téma |
1 | 09.08. | Logo I. - Scratch I. Logo alapok, sokszög, kör, pont |
2 | 09.15. | Logo II. - Scratch II. Logo sokszögek, forgatás, térkitöltés, mandala, koorfinátarendszer |
3 | 09.22. | Logo III. - Scratch III. Rekurzió Logo-ban, spirál, tételek, csillagok, sorminták, mozaikok |
4 | 09.29. | Logo IV. - Scratch IV. Rekurzió Logo-ban, fák, fraktálok |
5 | 10.06. | Logo V. - Logo I. Funkcionális Logo, programozási tételek Logo-ban |
6 | 10.13. | NetLogo - Logo II. Modellezés és szimuláció |
7 | 10.20. | Scratch I. - Logo III. Animáció |
8 | 10.27. | Őszi szünet |
9 | 11.03. | Scratch II. - Logo IV. Játék/1. |
10 | 11.10. | Scratch III. - Logo V. Játék/2. |
11 | 11.17. | Scratch IV. - NetLogo Játék/3. |
12 | 11.24. | Programozás tanítás kérdései A teknőcgrafika, a robotika, az animációkészítés és a játékfejlesztés áttekintése |
13 | 01.05. | Logo ZH (14:00) |
14 | 01.12. | Scratch ZH (14:00) |